Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Малко тъпо ми се стува тва като някъв дефект на колата... 146-цата си я карам също и като сляза от 166-цата и се кача на 146 просто разликата е доста голяма. Баща ми има Lancia kappa там волана сам се върти но както и да е мерси за инфото.
    Last edited by BIzZkIt4o; d.m.y г., 21:50.
    Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
    Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от BIzZkIt4o Покажи съобщение
      Малко тъпо ми се стува тва като някъв дефект на колата... 146-цата си я карам също и като сляза от 166-цата и се кача на 146 просто разликата е доста голяма. Баща ми има Lancia kappa там волана сам се върти но както и да е мерси за инфото.
      И аз имах Капа и да наистина беше доста по-лесно , но там бях с 195/65/15 а на алфата съм с 225/45/17 и предполагам че оттам идва разликата !
      Alfa Romeo is a wonderful way of life!

      Comment


      • #48
        И при мен е същото и като се кача на 146-цата все едно съм се качил на детска играчка.
        безплатни обяви
        Моята 166

        Comment


        • #49
          Аз съм с 16-ки ама чак пък толкова да и тежат... Други коли като са с 20 цола и повече с краката ли си помогат да въртят :P не е изпипана специялно тази част от колата но иначе колата е върха.
          Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
          Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

          Comment


          • #50
            При мен поне хидравликата е перфект...
            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

            Comment


            • #51
              На 166 е малко по тегав волана, но има разлика и от размера на гумите. С 16-ките 205 се върти значително по лесно отколкото със 17-ки 225. Мене пък много си ме кефи така, на БМВ-то е много лек и по не ми допада

              Comment


              • #52
                Още един глас за "тежкия волан". За мен не е минус. Такива са си явно, сега като се кача на Мондеото си направо ме дразни със "несериозното" си управление - волана се върти все едно е откачен.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #53
                  Един приятел има 145 1.6 т.с и като е сменявал ремаци и ролки каза че нямало белези за центровката и мотра се зацепвал с некво специялно нещо си забравих как се го каза.... това вярно ли е ? За 2.0 т.с питам
                  Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
                  Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

                  Comment


                  • #54
                    С пети има писано много. Хвърли и вариатора ако имаш възможност - почти сигурно ще ти направи проблем иначе в последствие.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #55
                      Каква фунция изпълнява , а и какви проблеми прави сигурно има писани теми но ако не те мързи напиши . И нещо друго ще сменям цялата предница и задница заедно с ремаците и ролките абсолютно всички и 1000 лв да ли ще ме ми стигнат...
                      Last edited by BIzZkIt4o; d.m.y г., 22:18.
                      Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
                      Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от BIzZkIt4o Покажи съобщение
                        Каква фунция изпълнява , а и какви проблеми прави сигурно има писани теми но ако не те мързи напиши ...
                        Като ти заредят някой път дизел вместо бензин ще изчетеш всичко за вариаторите и не само .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от BIzZkIt4o Покажи съобщение
                          Каква фунция изпълнява , а и какви проблеми прави сигурно има писани теми но ако не те мързи напиши . И нещо друго ще сменям цялата предница и задница заедно с ремаците и ролките абсолютно всички и 1000 лв да ли ще ме ми стигнат...

                          За да смениш всичко по предницата, задницата, че и ролките и ремъците, ще ти трябват поне 5 000 лева.

                          Смятай - предно окачване - най-малко 1000 лв (без амортисьорите и спирачните дискове)
                          Задно окачване - поне 3000 лева.(пак без амортисьорите и дисковете).

                          Ремъци и ролки - поне 700 лева с труда.
                          Volvo XC90 D5 '06
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                          Lancia Ypsilon 1.2 '00



                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                          Comment

                          Working...
                          X